Formació de pregrau

Estudiants de Medicina

Estudiants de Medicina estrangers

Es fa a la Facultat de Medicina de la Universitat Autònoma de Barcelona, a través de la Unitat Docent de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, de la qual la Fundació Puigvert és part integrant. L'aspirant haurà de posar-se en contacte amb la Universitat Autònoma de Barcelona i consultar la pàgina web:

www.uab.es/servlet/Satellite/Programes-De-Mobilitat-i-Intercanvi/Practiques-internacionals/Erasmus-practiques-1204099128762.html

en la qual se n'especifica la documentació necessària, els tràmits que cal formalitzar i altres aspectes que cal tenir en compte. La Universitat Autònoma de Barcelona es posarà en contacte amb nosaltres per confirmar l'estada al nostre centre.

Estudiants d'Infermeria

La Fundació Puigvert té un conveni de col·laboració amb la Facultat de Ciències de la Salut Blanquerna i amb l'Escola Universitària d'Infermeria de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, mitjançant el qual estudiants d'infermeria d'aquestes escoles universitàries poden fer les pràctiques obligatòries de la diplomatura en aquest centre (cal sol·licitar informació a la Universitat).

Pràctiques universitàries de Biologia

Segons conveni entre la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i la Fundació Puigvert, estudiants de biologia poden fer les seves pràctiques obligatòries de la llicenciatura a la Fundació (cal sol·licitar informació a la UAB).

Pràctiques universitàries de Bioquímica

• Segons conveni entre la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i la Fundació Puigvert, estudiants de bioquímica poden fer les seves pràctiques obligatòries de la llicenciatura a la Fundació (cal sol·licitar informació a la UAB).

Altres pràctiques d'estudis de grau:

Cicle formatiu superior:
    Alumnes de cicle formatiu superior en Laboratori de Diagnòstic Clínic
    Alumnes de cicle formatiu superior en Radiologia

Cicle formatiu mitjà:
    Alumnes de CFGM, de Cures bàsiques auxiliars d'Infermeria

Dia Europeu de la Salut Prostàtica

En el Dia Europeu de la Salut Prostàtica, el Dr. Joan Palou, sotsdirector del Servei d'Urologia de la Fundació i Cap de la Unitat d'Urologia Oncològica, ens explica algunes coses bàsiques sobre el càncer de pròstata.

La Fundació ha acollit avui a pacients i familiars de pacients que volien saber "tot el que cal saber" sobre el càncer de pròstata. Al llarg de la Jornada s'han donat a conèixer les generalitats del càncer de pròstata a la població i s'ha intentat respondre els dubtes de tots els assistents.