Informació de salut

Durant gairebé cinquanta anys, la Fundació ha dut a terme activitats assistencials, de docència, de formació, de recerca i de divulgació per promoure el coneixement i el progrés científic de les nostres especialitats: la urologia, la nefrologia i l'andrologia.

En aquest apartat, posem al seu abast informació creada pels experts de la Fundació Puigvert sobre tractaments, cures i patologies relacionats amb les nostres especialitats.

Centraleta 93 416 97 00

Sol·licitut de consultes privades
93 416 97 07 (De dilluns a dijous de 09:30 a 19:30h i divendres de 09:30 a 17:00)

Sol·licitud consultes Servei Català de la Salut
93 416 97 26 (De dilluns a dijous de 9:00 a 17:00h i divendres de 9:00 a 12:00h)

La Fundació acull el Professor Anwar R. Padhani

L’onze de maig la Fundació va rebre el Professor Anwar R. Padhani, radiòleg Director de la Unitat de Ressonància Magnètica Nuclear del Paul Strickland Scanner Centre del Mount Vernon Hospital de Londres.

La Fundació ha acollit avui a pacients i familiars de pacients que volien saber "tot el que cal saber" sobre el càncer de pròstata. Al llarg de la Jornada s'han donat a conèixer les generalitats del càncer de pròstata a la població i s'ha intentat respondre els dubtes de tots els assistents.