Oberta la inscripció per a la 2a edició del Màster en Andrologia Clínica

Data:
27/01/2012

Ja s'ha obert el període d'inscripció per a la segona edició del Máster en Andrología Clínica de la Fundació Puigvert, el primer i únic que s'imparteix a l'Estat Espanyol en aquesta matèria.

El màster està pensat per a omplir un buit en l’aprenentatge reglat d’una àrea de coneixement mèdic en plena expansió i té com a objectiu proporcionar les competències adequades sobre fisiopatologia de l’aparell reproductor masculí en les diferents etapes de la vida, l’etiologia de les patologies masculines més importants, els mètodes diagnòstics, classificació d’aquestes patologies i els principis generals del tractament mèdic i quirúrgic de les malalties andrològiques.

El màster té una durada de dos anys i compta amb la participació de més de 70 professors de reconegut prestigi nacional i internacional que pertanyen en la seva majoria a la Universitat Autònoma de Barcelona.

Per a més informació, feu clic aquí.

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

sarmengol@fundacio-puigvert.es

Dia Europeu de la Salut Prostàtica

En el Dia Europeu de la Salut Prostàtica, el Dr. Joan Palou, sotsdirector del Servei d'Urologia de la Fundació i Cap de la Unitat d'Urologia Oncològica, ens explica algunes coses bàsiques sobre el càncer de pròstata.