En el Dia Europeu de la Salut Prostàtica, el Dr. Joan Palou, sotsdirector del Servei d'Urologia de la Fundació i Cap de la Unitat d'Urologia Oncològica, ens explica algunes coses bàsiques sobre el càncer de pròstata.

A la Fundació portem a terme des de fa més de 20 anys un programa de portes obertes per proporcionar als més joves coneixements relacionats amb les especialitats desenvolupades en el nostre centre sanitari. Actualment oferim 4 tipus de Jornades: - La donació d'òrgans - Salut reproductiva - Què fan a l'hospital? - La seguretat dels pacients en els hospitals Si esteu interessats, des del següent enllaç podreu accedir a tota la informació: http://www.fundacio-puigvert.es/es/informacion-de-salud/jornada-de-puertas-abiertas

El projecte "Evaluación del efecto de la terapia citostática sobre el genoma y el epigenoma del gameto masculino" ha sigut un dels 7 guanyadors dels premis Merck de Recerca 2017 de la Fundació Merck Salud. El projecte ha estat liderat per la Dra. Csilla Krausz amb la col·laboració i recolzament del Servei d'Andrologia i els Laboratoris de Genètica molecular i Seminologia, encapçalats pel Dr. Ruiz Castañé, la Dra. Ars i el Dr. Bassas respectivament. Destaca també la tasca feta pel Dr. Moreno i el Dr. Riera Escamilla.

L’onze de maig la Fundació va rebre el Professor Anwar R. Padhani, radiòleg Director de la Unitat de Ressonància Magnètica Nuclear del Paul Strickland Scanner Centre del Mount Vernon Hospital de Londres.

El Congrés de l'European Society of Pediatric Urology (ESPU), celebrat a Barcelona del 19 al 22 d'abril, va tancar dissabte amb un gran èxit de participació: més de 800 experts van acudir-hi per compartir les darreres novetats.

Enguany el Congrés comptava amb la Unitat d'Urologia Pediàtrica de la Fundació com a organitzadora local i la Dra. Anna Bujons, Directora de la Unitat, com a chairman del congrés.

Si veniu amb bicicleta a la Fundació ja teniu un aparcament per poder deixar-la dins de la Fundació. El trobareu al costat de la zona ajardinada que hi ha l'entrada del carrer Cartagena.

Dins els actes de commemoració del 50è aniversari, la Fundació va patrocinar la 30a edició de la Cursa Pàlcam organitzada per l'Escola Pàlcam del carrer Castillejos de Barcelona. La cursa, celebrada el 26 de març, va comptar amb la participació de 3.500 alumnes d' escoles del districte i d'arreu de Barcelona. A banda de les categories infantils i juvenils, es va fer un Cursa Open en què hi van participar els pares i mares dels alumnes així com els treballadors de la Fundació i les seves famílies.

La 5a edició del Curs d'hemodiàlisi crònica ha comptat amb prop de 50 experts que han acudit a la Fundació els dies 15, 16 i 17 de març. El Curs ha estat dirigit pel Dr. Joan Manuel Díaz, del Servei de Nefrologia.

L'atenció dels pacients en programes d'hemodiàlisi periòdica constitueix una part molt important de l'activitat assistencial dels nefròlegs. Aquest curs pretén revisar tots els conceptes i destacar les darreres novetats en el tema

El 20 de març tindrà lloc la Jornada sobre malalties renals hereditàries al recinte modernista de l'Hospital de Sant Pau organitzada per la Plataforma de Malalties Minoritàries. La Fundació Puigvert hi ha participat molt activament i anima els experts a participar en aquesta jornada d'inscripció gratuïta. Per a fer-ho, cliqueu aquí: http://malaltiesminoritaries.org/portal1/m_reserva_acto_ficha_cat.asp?ev...

Ets pacient de la Fundació i t'agradria gaudir del xef Jordi Cruz i dels Ol'green en directe? Doncs ara en tens l'oportunitat!

Dia Europeu de la Salut Prostàtica

La Fundació ha acollit avui a pacients i familiars de pacients que volien saber "tot el que cal saber" sobre el càncer de pròstata. Al llarg de la Jornada s'han donat a conèixer les generalitats del càncer de pròstata a la població i s'ha intentat respondre els dubtes de tots els assistents.