Convidem els nostres pacients a gaudir del Xef Jordi Cruz

20/02/2017

Ets pacient de la Fundació i t'agradria gaudir del xef Jordi Cruz i dels Ol'green en directe? Doncs ara en tens l'oportunitat!

El 9 de març, dins els actes de commemoració del 50è aniversari de la Fundació, hem convidat el prestigiós xef Jordi Cruz per a que ens expliqui com podem cuidar la nostra salut a través de l'alimentació. I després, els Ol'green en concert!

Les places són limitades i les assignarem per rigorós ordre d'inscripció. Podeu venir acompanyats d'una persona.

Si voleu assistir-hi, cal que us adreceu al Servei de Secretaria General i Docent de la Fundació de 8.30h a 17h de dillluns a divendres (93 416 97 32).

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

sarmengol@fundacio-puigvert.es

La Fundació ha acollit avui a pacients i familiars de pacients que volien saber "tot el que cal saber" sobre el càncer de pròstata. Al llarg de la Jornada s'han donat a conèixer les generalitats del càncer de pròstata a la població i s'ha intentat respondre els dubtes de tots els assistents.