La Fundació Merck Salud premia un projecte sobre fertilitat i genètica de la Fundació Puigvert

29/06/2017

El projecte "Evaluación del efecto de la terapia citostática sobre el genoma y el epigenoma del gameto masculino" ha sigut un dels 7 guanyadors dels premis Merck de Recerca 2017 de la Fundació Merck Salud. El projecte ha estat liderat per la Dra. Csilla Krausz amb la col·laboració i recolzament del Servei d'Andrologia i els Laboratoris de Genètica molecular i Seminologia, encapçalats pel Dr. Ruiz Castañé, la Dra. Ars i el Dr. Bassas respectivament. Destaca també la tasca feta pel Dr. Moreno i el Dr. Riera Escamilla.

El projecte ha estat premiat dins la categoria "fertilitat" i suposa una ajuda de finançament per dur a terme aquest treball d'investigació clínica que va ser escollit entre más de 200 candidatures presentades.

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

sarmengol@fundacio-puigvert.es

La Fundació ha acollit avui a pacients i familiars de pacients que volien saber "tot el que cal saber" sobre el càncer de pròstata. Al llarg de la Jornada s'han donat a conèixer les generalitats del càncer de pròstata a la població i s'ha intentat respondre els dubtes de tots els assistents.