Més de 800 uropediatres en el Congrés europeu d'urologia pediàtrica, celebrat enguany a Barcelona

24/04/2017

El Congrés de l'European Society of Pediatric Urology (ESPU), celebrat a Barcelona del 19 al 22 d'abril, va tancar dissabte amb un gran èxit de participació: més de 800 experts van acudir-hi per compartir les darreres novetats.

Enguany el Congrés comptava amb la Unitat d'Urologia Pediàtrica de la Fundació com a organitzadora local i la Dra. Anna Bujons, Directora de la Unitat, com a chairman del congrés.

El 28è Congrés europeu d'urologia pediàtrica ha fet un repàs aquests dies sobre les últimes novetats en aquest camp i especialment en l'avenç de les tècniques mínimament invasives, recerca en malformacions congènites hereditàries i enginyeria tissular.

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

sarmengol@fundacio-puigvert.es

La Fundació ha acollit avui a pacients i familiars de pacients que volien saber "tot el que cal saber" sobre el càncer de pròstata. Al llarg de la Jornada s'han donat a conèixer les generalitats del càncer de pròstata a la població i s'ha intentat respondre els dubtes de tots els assistents.