Horaris de visita i consulta

Per sol·licitar assistència a la consulta programada de l'àrea privada poden trucar tant al matí com a la tarda al telèfon 93 416 97 07, o al 93 416 97 00.

Visites a malalts

Malgrat que els horaris de visita són lliures, recomanem que no es facin abans de les 8 h, ni després de les 22 h. En benefici del malalt, aconsellem que les visites es limitin en quantitat, coincidència i durada.

Visita del metge

Si hi estan ingressats, el seu metge els visitarà diàriament i els informarà sobre el seu procés diagnòstic i terapèutic. Si en el moment de passar visita els seus familiars no estan presents i desitgen parlar amb el metge, poden demanar al personal d’infermeria que els concerti una entrevista. En finalitzar el procés diagnòstic i terapèutic, els lliurarem un informe mèdic complet.

Cal tenir en compte que la Fundació Puigvert no proporciona informació telefònica sobre el diagnòstic i/o el tractament dels pacients. Els preguem que n’adverteixin als seus familiars i amics.

Dia Europeu de la Salut Prostàtica

En el Dia Europeu de la Salut Prostàtica, el Dr. Joan Palou, sotsdirector del Servei d'Urologia de la Fundació i Cap de la Unitat d'Urologia Oncològica, ens explica algunes coses bàsiques sobre el càncer de pròstata.

La Fundació ha acollit avui a pacients i familiars de pacients que volien saber "tot el que cal saber" sobre el càncer de pròstata. Al llarg de la Jornada s'han donat a conèixer les generalitats del càncer de pròstata a la població i s'ha intentat respondre els dubtes de tots els assistents.