Valors en l'atenció

“Proporcionar assistència integral, efectiva i humana”. Aquesta és la primera frase de la nostra missió. A la Fundació Puigvert, hi atenem de manera integral les patologies i disfuncions uronefroandrològiques, tant des d'un vessant tècnic com personal, i ens esforcem per mantenir la màxima qualitat en l'atenció als malalts i a les seves famílies i acompanyants.

Segons les últimes enquestes, el 98,97% dels malalts d'assistència privada, si els calgués, voldrien tornar a ser atesos a la Fundació Puigvert.

“Oferir un alt nivell de cura i suport” és part de la nostra filosofia. El Departament d'Infermeria de la Fundació es basa en el model conceptual de Virgínia Henderson, que entén la persona com un ésser biopsicosocial i cultural. Entenem que la funció bàsica de l'equip d'infermeria és ajudar a aconseguir la independència o satisfacció de les necessitats que es reconeguin alterades, i que el malalt realitzaria sense ajuda, si tingués la força, la voluntat o els coneixements necessaris. Això, precisament, fa tan important la nostra filosofia, ja que dins de totes aquestes qualitats tècniques imprescindibles el que ens fa realment especials és la nostra qualitat humana.

Entenem la cura del malalt com un acte personalitzat, en el qual es té en compte la persona com a única, i des d'una visió biopsicosocial i cultural (patologia, necessitats, sensibilitat, emocions, vivències, peculiaritats, costums...).

Dia Europeu de la Salut Prostàtica

En el Dia Europeu de la Salut Prostàtica, el Dr. Joan Palou, sotsdirector del Servei d'Urologia de la Fundació i Cap de la Unitat d'Urologia Oncològica, ens explica algunes coses bàsiques sobre el càncer de pròstata.

La Fundació ha acollit avui a pacients i familiars de pacients que volien saber "tot el que cal saber" sobre el càncer de pròstata. Al llarg de la Jornada s'han donat a conèixer les generalitats del càncer de pròstata a la població i s'ha intentat respondre els dubtes de tots els assistents.