Pacients estrangers

La Direcció i tot el personal de la Fundació Puigvert els donen la benvinguda i es posen al seu servei. El nostre propòsit és oferir-los una assistència d'alt nivell tècnic i humà de la mà de professionals amb la màxima experiència.

Les persones estrangeres que vinguin d'un país pertanyent a la comunitat europea hi podran ser ateses en cas que necessitin una atenció urgent. Per a una atenció programada, però, necessitaran tramitar les autoritzacions pertinents.

Les persones que provinguin d'un país no pertanyent a la comunitat europea caldrà que tramitin les autoritzacions o convenis pertinents.

Si vostè vol ser atès de manera privada, contacti amb nosaltres trucant al telèfon (+34) 93 416 97 26.

Si vostè està de vacances a Barcelona i ha de fer diàlisi, té la possibilitat de dialitzar-se a la Fundació. Per a més informació, contacti amb nosaltres trucant al telèfon (+34) 93 416 97 26.

Inscripció oberta per a les Jornades de Portes Obertes per a les escoles

A la Fundació portem a terme des de fa més de 20 anys un programa de portes obertes per proporcionar als més joves coneixements relacionats amb les especialitats desenvolupades en el nostre centre sanitari. Actualment oferim 4 tipus de Jornades: - La donació d'òrgans - Salut reproductiva

La Fundació ha acollit avui a pacients i familiars de pacients que volien saber "tot el que cal saber" sobre el càncer de pròstata. Al llarg de la Jornada s'han donat a conèixer les generalitats del càncer de pròstata a la població i s'ha intentat respondre els dubtes de tots els assistents.