Treballa amb nosaltres

La Fundació Puigvert, com a centre referent en Urologia, Nefrologia i Andrologia, té com a part de la seva missió promocionar i desenvolupar el coneixement científic d'aquestes especialitats.

La Fundació és coneguda per la comunitat científica per l'excel·lència de la seva transmissió de coneixements, sustentada en l'experiència i l'expertesa dels seus professionals.

La Fundació Puigvert, a través de tots els seus Serveis i específicament, des del Departament de Recursos Humans, s'encarrega d'atraure, incorporar, desenvolupar i assolir la satisfacció del nostre personal, per transmetre alts nivells d'atenció, cura, suport i relació humana als nostres usuaris.

El 78,13% dels nostres empleats considera que la institució és un lloc recomanable on treballar (enquesta satisfacció del personal, novembre 2009).

El 90% dels nostres malalts, si haguessin de tornar a ingressar, voldrien anar novament al centre (enquesta satisfacció usuaris sector públic, desembre 2009).

La Fundació acull el Professor Anwar R. Padhani

L’onze de maig la Fundació va rebre el Professor Anwar R. Padhani, radiòleg Director de la Unitat de Ressonància Magnètica Nuclear del Paul Strickland Scanner Centre del Mount Vernon Hospital de Londres.

La Fundació ha acollit avui a pacients i familiars de pacients que volien saber "tot el que cal saber" sobre el càncer de pròstata. Al llarg de la Jornada s'han donat a conèixer les generalitats del càncer de pròstata a la població i s'ha intentat respondre els dubtes de tots els assistents.