Laboratoris

La Fundació Puigvert disposa d'un Servei propi de Laboratoris, especialitzat en l'atenció dels malalts de les especialitats pròpies de l'entitat.

El laboratori clínic és un element clau de suport en la seguretat al pacient. En anatomia patològica, es treballa per conèixer millor les malalties i aplicar-hi tractaments resolutius. L'estudi i l'anàlisi dels càlculs i els estudis metabòlics que es fan des del Servei de Laboratoris són un element bàsic per al tractament integral de la litiasi urinària. La Fundació, a més, té un laboratori de biologia molecular i un laboratori de fecundació in vitro (FIV).

Antecedents històrics

Des de 1959, any en el qual es van definir les primeres seccions del Laboratori, ha crescut i s'ha desenvolupat a mesura que creixia la Fundació. El 1975, sota la direcció del Dr. Ramon Vila, el Servei de Laboratoris es consolida. Des de 1992, el dirigeix el Dr. Artur Oliver.

Àmbits assistencials

El Servei de Laboratoris fa estudis analítics, tant convencionals com especials en: anatomia patològica, bioquímica, hematologia i hemoteràpia, microbiologia, seminologia i biologia molecular. A més, compta amb un laboratori de reproducció assistida i un banc de semen i ovòcits.

Centraleta 93 416 97 00

Sol·licitut de consultes privades
93 416 97 07 (De dilluns a dijous de 09:30 a 19:30h i divendres de 09:30 a 17:00)

Sol·licitud consultes Servei Català de la Salut
93 416 97 26 (De dilluns a dijous de 9:00 a 17:00h i divendres de 9:00 a 12:00h)

Dia Europeu de la Salut Prostàtica

En el Dia Europeu de la Salut Prostàtica, el Dr. Joan Palou, sotsdirector del Servei d'Urologia de la Fundació i Cap de la Unitat d'Urologia Oncològica, ens explica algunes coses bàsiques sobre el càncer de pròstata.

La Fundació ha acollit avui a pacients i familiars de pacients que volien saber "tot el que cal saber" sobre el càncer de pròstata. Al llarg de la Jornada s'han donat a conèixer les generalitats del càncer de pròstata a la població i s'ha intentat respondre els dubtes de tots els assistents.